E-mailmarketing voor jouw bedrijf
E-mailmarketing is een effectieve tool voor duurzame klantenrelaties. Met een beperkt budget bereik je zowel potentiële als bestaande klanten, wanneer je maar wilt. Je e-mails moeten wél meteen triggeren. Je hebt er daarom baat bij om beroep te doen op een expert in e-mail marketing.
Waarom jij aan e-mailmarketing moet doen
In de marketingwereld speelt al langer de vraag of e-mailmarketing de spam-folder vult of klantenloyaliteit versterkt. Met persoonlijke e-mails slagen bedrijven er echter nog steeds in om een betekenisvolle relatie met hun bestaande klanten op te bouwen en nieuwe klanten te overtuigen. Omdat e-mails een belangrijke informatiebron zijn, moedigen ze websitebezoeken aan en boosten ze jouw naambekendheid.
Goede mailings versturen, hoe doe je dat?
Jouw producten en diensten promoten via e-mail is een snelle, flexibele en kosteneffectieve marketingmethode. Hou er wel rekening mee dat relevantie, frequentie en consistentie uiterst belangrijk zijn in het proces. We geven enkele gouden tips voor succesvolle e-mailmarketing:
- Bepaal jouw doel(en)
- Zorg voor een krachtige onderwerpregel
- Creëer waardevolle content voor jouw doelgroep
- Maak de content persoonlijk
- Verkoop voordelen
- Hou het kort
- Voeg een call to action toe
- Zet een naam in het afzenderveld
- Verstuur je mails op consistente tijdstippen
Vertrouw op Golden Story voor jouw e-mailmarketing
Wij stellen gepersonaliseerde mails op, zodat jouw leads efficiënter door jouw sales funnel glijden. Vraag via onderstaand formulier een offerte op maat of bijkomende info aan.
Wil je meer informatie of een afspraak maken?
Bezorg ons je gegevens via onderstaand formulier.