In een snelgroeiende organisatie zoals Moore Belgium is een purpose onmisbaar om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen, vertelt chairman Peter Verschelden. Daarom zocht hij naar een actuele, verfrissende en krachtige manier om zijn visie op ondernemerschap met een brede groep mensen te delen. Omdat Moore Belgium gelooft in de kracht van contentmarketing zag hij wel iets in een podcast.

Samen gingen we op zoek naar het juiste concept: laagdrempelig, kort, krachtig, makkelijk te 'consumeren'. In 'Ondernemen in Balans' deelt Peter zijn purpose op een authentieke manier in 6 korte afleveringen. Wij werkten de scenario's uit waarmee hij precies dat kon doen.

We begeleidden de volledige voorbereiding en het productieproces en namen ook de postproductie voor onze rekening: van montage en mixing tot voice overs, jingles, copywriting en ondersteuning bij publicatie.

Keywords: purpose, purpose marketing, contentmarketing, podcast

Co-founder van Switchrs en circular business model development expert Jan Leyssens is een circulaire wizard en impactondernemer van het eerste uur.

Dit jaar kwam hij naar buiten met een steengoed opleidingstraject voor Circular Innovation Managers. Dat zijn de inhouse experten van je kmo die de kansen van de circulaire economie vertalen naar nieuwe businessmodellen, producten en diensten.

Maar hoe breng je een complex verhaal van duurzaamheid en circulaire economie op een heldere manier naar een breed publiek van kmo's?

Enter Golden Story!

Keywords: impact marketing, content marketing

The Tipping Point is een trainings- en adviesbureau dat organisaties begeleidt om hun medewerkers en managers weerbaarder en wendbaarder te maken in een snel veranderende wereld. Het doel? Toekomstbestendige organisaties, veilige en stimulerende werkomgevingen en duurzame gedragsverandering en groeimogelijkheden voor professionals.

Het team van managing director Tom Nijsmans hanteert wetenschappelijk onderbouwde methodes, robuust maar soms wat complex. Daarom klopte het bedrijf bij Golden Story aan met een duidelijke vraag: het technische en wetenschappelijke (online) opleidingsaanbod vertalen naar een begrijpbare taal die motiveert en in beweging zet. Laagdrempelig, helder en met impact.

Keywords: content, copywriting

Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie